Menu
Your Cart

Verzendinformatie en retourbeleid!

Voor verzending binnen Nederland of naar België voor bestellingen onder de € 59,00 rekenen € 4,95 aan. Boven de € 59,00 euro wordt uw bestelling gratis verzonden binnen Nederland en naar België, 
Bestellingen voor de rest van Europa worden vanaf € 109,00 euro gratis verzonden vanuit Nederland. Bestellingen onder de € 109,00 wordt een bedrag van 10,95 aan verzendkosten in rekening gebracht



Wij verzenden enkel binnen Europa. De verzendkosten bedragen € 10,95 euro per bestelling onder de de € 109,00. Binnen Nederland en naar België rekenen we € 4,95 verzendkosten aan voor bestellingen onder de € 59,00.



In de regel worden producten die op voorraad zijn binnen een dag verzonden en heeft u die binnen Nederland de volgende dag in huis. Wanneer een product niet op voorraad is, zal doorgaans het product binnen 7 dagen alsnog verzonden worden. Er wordt dan contact met u opgenomen voor de verdere verloop van uw bestelling.



Onze Grow Health producten worden in Nederland verpakt en van daaruit verzonden. Binnen Nederland en naar Duitsland en Frankrijk is het toegelaten onze voedingssupplementen met CBD en CBD-extracten te ontvangen. Daar het gaat om producten uit vezelhennep met een THC gehalte lager dan 0,2%.



CBD voedingssupplementen met cannabis verboden in België

Hoewel binnen het internationaal en nationaal wettelijk kader het prima mogelijk is om CBD-extract uit vezelhennep toe te laten in België. Is de Federale Overheid bij monde van Minister Maggie de Block niet van zins deze producten toe te laten.


Speciaal voor de Belgische markt hebben we legale CBD-olie producten die we uitsluitend aanbieden via growhealth.be


In België volgens 'KONINKLIJK BESLUIT van 29 AUGUSTUS 1997 betreffende de fabricage van en de handel in voedingsmiddelen die uit planten of uit plantenbereidingen samengesteld zijn of deze bevatten' staat cannabis in de lijst "Gevaarlijke planten die niet als of in voedingsmiddelen mogen gebruikt worden".


Dit is dus ook van toepassing op alle "legale" CBD producten uit Nederland. In België worden CBD producten conform de "Verordening Nr. 1223/2009, bijlage II, 306", en "Enkelvoudig Verdrag van New-York van 30 maart 1961" strafbaar gesteld.



Retourbeleid:

Indien er sprake is van een consumentenkoop, overeenkomstig de Wet verkopen op Afstand (artikel 7:5 BW), heeft de afnemer het recht (een deel van) de geleverde producten binnen een periode van 14 werkdagen zonder opgave van reden te retourneren. 


Wanneer u af wilt zien van uw aankoop en iets terug wilt sturen, kunt u de producten die u wilt retourneren op eigen kosten en verantwoordelijkheid bij ons terugbezorgen. Eventueel verstrekken wij tegen kostprijs een verzendlabel waarmee u uw producten kunt terugsturen.


  • Het liefst zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst dient u deze online retouraanvraag op onze website in te vullen.
  • Vervolgens ontvangt u van ons per mail bevestiging met duidelijk instructies en eventueel het door u gevraagde verzendlabel.
  • Vervolgens brengt u het pakketje volgens instructies uiterlijk binnen 7 dagen met het door ons verstrekte verzendlabel naar een verzendpunt van de aangewezen vervoerder bij u in de buurt.
  • Na ontvangst van uw retourgoederen zullen wij uw zending beoordelen.

Normaal ontvangt u dan uw aankoopbedrag en eventueel aangerekende verzendkosten minus de eventuele verzendkosten voor retour binnen 14 dagen na ontvangst terug. Naar gelang uw betaalwijze; krijgt u uw betaling terug op uw bankrekening, retour via Paypal of wanneer u spaarpunten of bonnen heeft gebruikt worden deze opnieuw aan u toegekend.



Retourvoorwaarden:

  • U kunt enkel  beroep doen op herzieningsrecht wanneer u uw product(en) effectief aanmeldt via de online retouraanvraag op onze website binnen 14 dagen na ontvangst van uw goederen.
  • U kunt enkel binnen 7 dagen na het ontvangst van de retouraanvraag en met, wanneer door ons verstrekt, verzendlabel producten terugsturen.
  • Beschadigde of bevuilde verpakkingen, geopende verpakkingen, producten met een verbroken verzegeling, te laat aangemeld retouraanvragen, foutief opgevolgde instructies, onjuist gebruik van verzendlabel, te laat terugsturen, producten die niet worden teruggezonden en slecht verpakt pakket en het niet kunnen overleggen van een verzendbewijs; kan reden zijn tot  (gedeeltelijke) uitsluiting van terugbetaling.
  • U draagt de verantwoordelijkheid voor het verzendbewijs en u kunt ten alle tijden in het retourproces deze overleggen, wanneer door ons hier naar gevraagd wordt.
  • U draagt ook de verantwoordelijkheid voor de producten opdat die tijdens het verzendproces niet beschadigen. U dient ze te verpakken bij voorkeur in dezelfde  verzendverpakking als waarin ze tot bij u zijn geraakt. U dient de product(en) goed, veilig en beschermd te verpakken.



Informeer u ook aangaande onze Algemene Voorwaarden.